نام سایت نام سایت
بازدید از تاپیک : 669
نمایش آدرس تاپیک
http://wow-sell.ir/Forum/Post/1111
اطلاعات نویسنده
محتوای پاسخ
ارسال ها
2
عضویت
1 /5 /1402
آیا برای شما هم سوال شده است که چرا اسپرسوساز مباشی قهوه سرد می دهد؟ آیا به دنبال علت گرم نشدن قهوه در اسپرسوساز مباشی هستید؟ پیشنهاد می دهیم این مطلب را دنبال کنید تا با مواردی که در ادامه شرح نموده ایم، عیب یابی اسپرسوساز مباشی را در منزل انجام دهید و مشکل گرم نکردن اسپرسوساز مباشی را برطرف کنید.

چرا اسپرسوساز مباشی گرم نمی کند؟
دستگاه اسپرسوساز مباشی وظیفه دارد تا با گرم کردن آب و با استفاده از جریان برق و عملکرد صحیح دیگر قطعات کنار هم، باعث دم کشیدن قهوه و خارج شدن آن از نازل برای سرو شود. حال اگر آب سرد باشد و قهوه در اسپرسوساز مباشی دم نکشد، قطعا دستگاه کارایی خود را از دست می دهد.
در ادامه تمامی مواردی که به عنوان علت سرد دادن قهوه از اسپرسوساز مباشی محسوب می شوند را مورد بررسی قرار داده ایم:
· خراب شدن المنت حرارتی
· عدم وجود جریان برق در دستگاه اسپرسوساز مباشی
چرا المنت خراب شده است و اسپرسوساز مباشی قهوه سرد می دهد؟
علت گرم نکردن اسپرسوساز مباشی، می تواند معیوب شدن و خرابی المنت حرارتی باشد. چرا که المنت وظبفه دارد با دریافت جریان برق، انرژی گرمایی تولید کند و در نهایت منجر به داغ شدن آب شود. حال اگر المنت حرارتی بسوزد یا مستهلک و فرسوده شود، آب گرم نشده و اسپرسوساز مباشی قهوه سرد می دهد. حتما المنت حرارتی را بررسی نمایید و نمونه ای سالم سازگار با مدل دستگاه خود را خریداری و جایگزین نمایید.
علت سرد بودن قهوه در اسپرسوساز مباشی چیست؟
سرد بودن قهوه در اسپرسوساز مباشی می تواند علت دیگری داشته باشد که شاید چندان مورد توجه قرار نگیرد! عدم وجود جریان برق و یا نرسیدن جریان برق کافی به المنت می تواند دلیل گرم نکردن قهوه در اسپرسوساز مباشی باشد. حتما بررسی کنید که محافظ برق سالم باشد و پریز جریان برق کافی را داشته باشد.
البته ممکن است پارگی و یا خرابی کابل برق و دو شاخه دستگاه اسپرسوساز مباشی منجر به رسیدن برق به المنت حرارتی شود که در صورت مشاهده خراب و ایراد در آن ها، باید سیم و دو شاخه را تعویض نمایید. علاوه بر این، پیچ خوردگی سیم و یا کابل و هم چنین جدا شدن سهوی دو شاخه از پریز برق نیز می تواند منجر به عدم برق رسانی به المنت حرارتی و در نهایت علت سرد بودن قهوه در دستگاه اسپرسوساز مباشی باشد.
در آخر نیز باید جریان برق خود پریز را مورد بررسی قرار دهید. چرا که این امکان وجود دارد، جریان برق خانه مشکل داشته و مانع از گرم شدن دستگاه اسپرسوساز مباشی شود.
اسپرسوساز مباشی قهوه سرد می دهد، چه کاری لازم است؟
علت سرد بودن قهوه در دستگاه اسپرسوساز مباشی، می تواند به عوامل گفته شده بستگی داشته باشد. لازم است در جهت رفع هر یک از عامل های شرح داده شده، اقدام به تعمیر اسپرسوساز مباشی نمایید و قطعات معیوب و خراب شده را عوض کنید.
در صورتی که آشنایی کاملی با تعویض قطعات این دستگاه ندارید، می توانید از طریق ثبت درخواست در آیز پی امداد که نمایندگی تعمیر اسپرسوساز مباشی در تهران به شمار می آید، درخواست کنید تا تعمیرکار اسپرسوساز مباشی در منزل حاضر شده و این کار را انجام دهد.
از طریق تماس با مرکز آی پی امداد، می توانید از خدمات تعمیر اسپرسوساز مباشی در محل نیز استفاده نمایید و بدون مراجعه حضوری به تعمیرگاه، میزبان تکنسین در منزل خود باشید و مراحل عیب یابی اسپرسوساز مباشی را از نزدیک مشاهده کنید.
یکشنبه 01 مرداد 1402 - 14:03
نقل قول این ارسال در پاسخ


ارسال ها
1
عضویت
21 /7 /1402
پاسخ : 1 چرا اسپرسوساز مباشی قهوه سرد می دهد؟
من اطلاعات دقیقی از اسپرسوساز مباشی ندارم و در مورد خرابی اش چیزی نمیدونم. اما گفتم شاید دوستان در مورد قهوه بخوان اطلاعات داشته باشن و سایتی که خرید می کنم رو معرفی می کنم. سایت کافه جو هست که آدرس سایتشو میزارم این قسمت
https://caffejoo.ir/
جمعه 21 مهر 1402 - 22:19
نقل قول این ارسال در پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پشتیبانی